:: بخشیدمت... :: وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

بخشیدمت برو بخشیدمت نمون

 عشقی نمیشکفه تو قلب سردمون

 از خاطرت ببر چشمای خیسمو

 چیزی نگو گلم بخشیدمت برو

 بخشیدمت اگه به فکر رفتنی

 اگه کنار من تنهاتر از منی

 به دل نگیر اگه که بی تحملم

 تنهام بذار برو بخشیدمت گلم

 تو میری و دوباره من از بیقراری میگذرم

 از شب من رد میشی و از خواب گریه می پرم

 بی تو شکوفه می کنم تو فصلی از نیاز و غم

 کنار رد پای تو ویرونی مو حس می کنم

 نه تو به من دل میسپری نه من شبیه تو میشم

 چیزی نمونده از من و دستای مثل آتیشم

 بخشیدمت اگه به فکر رفتنی

 اگه کنار من تنهاتر از منی

 به دل نگیر اگه که بی تحملم

 تنهام بذار برو بخشیدمت گلم



نظرات شما عزیزان:

مهدی شکیبایی
ساعت20:06---11 تير 1391
سلام مینا...از وبت دیدن کردم مطالب خوبی داشتی موفق باشی .... دوست داشتی به وبم بیا و اگر دوست داشتی آهنگ جدید لاعلاج از خودم رو دانلود کن و برام نظرت رو توی همون قسمت حتما بگو ...مرسی فعلا بای
پاسخ:دوست خوبم واقعا هنرمندي


محبوبه
ساعت13:54---4 تير 1391
سلام مینا جان . ممنون از بازدید و نظرت عزیزم . وبلاگ تو هم قشنگ بود و چون عاشق این شعر و آهنگم این جا نظرمو مینویسم . منتظر مطالب قشنگترت هستم . بازم به دیدن من بیا

محبوبه
ساعت13:53---4 تير 1391
سلام مینا جان . ممنون از بازدید و نظرت عزیزم . وبلاگ تو هم قشنگ بود و چون عاشق این شعر و آهنگم این جا نظرمو مینویسم . منتظر مطالب قشنگترت هستم . بازم به دیدن من بیا

ناصر دریایی
ساعت18:40---30 خرداد 1391
سلام مینا جون مرسی بهم سر میزنی من که لینکت کرده بودم

Hesam
ساعت16:09---25 خرداد 1391
سلام
خوبی؟
وب خوبی داری.
خوشحال میشم به منم یه سر بزنی.منتظرم


ایوب
ساعت15:43---25 خرداد 1391
سلام
منم با افتخار لینکتون کردم.موفق و پرشور باشین


محمد
ساعت11:06---25 خرداد 1391
عالی بود من لینکت کردم اگه لینکم کنی ممنون میشم

ناصر دریایی
ساعت18:35---24 خرداد 1391
سلام دیگه بهم سر نمیزنی عکسهای وبتو کپی میکنم ها

maryam kumar
ساعت8:46---24 خرداد 1391
مینااااااا جیگر بیا آپم منتظرم پاسخ:اووووووووومدم مريم جوني

tarane
ساعت23:46---23 خرداد 1391
گلم خیلی قشنگ بود


my love
ساعت20:25---23 خرداد 1391
سلام مینای عزیز. این شعرتو خیلی دوست داشتم. مال کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با افتخار و احترام فراوان لینک شدی، تو هم لینک کن، از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم چون باهات کار دارم.............


arezoo
ساعت19:26---23 خرداد 1391
گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
آپم


enayat
ساعت18:54---23 خرداد 1391
بلاگ خوب و خوشگلی داری . . .
لینکت کردم و اگه افتخار میدی لینکم کن. . .


فاطمه
ساعت16:42---23 خرداد 1391
سلامممم گلمم مرسي عاليييييييييي بودي مينا جون

لیدی لیمو
ساعت14:06---23 خرداد 1391
خیلی احساسی بود



ممنون عزیزم


maryam kumar
ساعت13:03---23 خرداد 1391
مینا جونم شعرت خیلی زیبا بود عزیزم آپت ترکونددددددددددد پاسخ:مريم جونم مرسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341